Для зручності та оперативності в порошковому фарбуванню використовують транспортну систему. Вона необхідна для доставки металевих виробів від однієї стадії обробки до іншої: від підготовки (мийка, сушка) до фарбування (камера напилення, піч полімеризації).
Транспортна система виключає важке фізичне навантаження ваших співробітників і є обов’язковим обладнанням в сучасних цехах порошкового фарбування.
Вид транспортної системи підбирають виходячи з розмірів площ цеху й обсягів майбутніх фарбувань.
Транспортна система складається з:
Транспортна система використовується як при ручному фарбуванні, так і в автоматичних лініях. Виходячи з особливостей розташування фарбувального обладнання, транспортна система ділиться на 2 типу:
Така транспортна система складається з завантажувального візка на роликах і монорельсової системи з поворотною кареткою. За допомогою їх здійснюється пересування виробів по етапах обробки виробу.
Вантажопідйомність візка встановлюється відповідно до вимог клієнта, в середньому до 600 кг.
Колеса возів переміщаються в закритому просторі всередині шляхів, що захищає їх від потрапляння порошкової фарби та пилу і продовжує термін служби.
У такій системі вироби на конвеєр на гачках-підвісках витримують відповідну вагу і здатні забезпечувати якісне заземлення виробів.
Ланцюг складається з двох напрямних ланок з двома підшипниками на кожну.
Ланки кріпляться між собою за допомогою блокувальних собачок з хрестоподібними штифтами, фіксація здійснюється за допомогою шпильки з шайбою.
Підшипники ланцюга відкриті, що дозволяє виробляти змазування без будь-яких ускладнень.
Ланцюг конвеєра повністю зроблена з термостійкої сталі й пройшов термічну обробку. Тому знос і розтягнення ланцюга зведені до мінімуму. На конвеєрі є механізм для натягування ланцюга.
Підшипники ланцюга конвеєра необхідно періодично змащувати. Для цього на конвеєрі передбачена спеціальна система автоматичного змащення.
Конвеєр комплектується інвертором, який забезпечує контроль швидкості руху конвеєра і захисну функцію мотора проти розтягування.
Відповідно до довжини та типа конвеєра застосовуються каретно-гвинтові механізми натягу; а також станції натягу з двох конструкцій, що працюють в залежності один від одного. Рух здійснюється за допомогою чотирьох роликів, які перебувають в кутах конструкції станції натягу.
Приклади реалізації транспортної системи в порошковому фарбуванню