Порошкова фарбувальна камера: як вибрати правильну

Дуже важливо правильно підібрати обладнання для порошкового фарбування, щоб все працювало як треба, і покриття виходило максимально якісним. Тому сьогодні ми розповімо про те, якою має бути камера напилення для успішного нанесення порошкової фарби на поверхню.

Характеристики та принцип роботи фарбувальної камери

Фарбувальна камера являє собою цілісну металеву герметичну коробку з полімерною обшивкою. У ній є транспортні елементи, пульт контролю та управління.

Гачки, на які підвішується виріб, забезпечують його заземлення.

Працює камера так: з робочої ділянки вентиляторами забирається брудне повітря з частинками порошку. Порошок відсіюється в рекуператорі та відправляється знову в роботу. А повітря проходить фільтрацію і вже очищене відправляється назад в робочу зону. Для того, щоб цей процес здійснювався передбачена в фарбувальній камері система вентиляції.

Рекупераційних система складається з рекуператора, фільтра, вентилятора, ресивера і системи подачі повітря.

Камера напыления порошковой краски

Фарбувальна камера може бути прохідною або тупиковою. Перша призначена для використання на автоматичних лініях нанесення порошкової фарби. А тупикову частіше встановлюють для розпилення фарби на дрібні деталі. У них є тільки один отвір, через який завантажується, фарбується та вивантажується виріб.

Камери також діляться на однопостові та двопостові. Різниця в тому, що в перших може працювати тільки один маляр, а у другому варінті – два. У двопостових моделей є два фільтри й два рекуператора.

Модель камери треба підбирати виходячи з потреб виробництва.

Правильна фарбувальна камера

Отже, не залежно від того, який тип камери напилення встановлений на виробництві, вона повинна відповідати певним вимогам, щоб забезпечувати якість розпилення фарби. Ну і звичайно, вона повинна мати змогу збирати максимальну кількість порошку і повертати його в роботу, а значить економити гроші.

Температура в фарбувальній камері повинна бути оптимальною для комфортної роботи маляра. Біля неї не повинно знаходитися жодних пристроїв, які можуть сильно нагрівати повітря. Адже фарба починає при високих температурах плавитися. І якщо це станеться до етапу запікання в печі, то покриття, звичайно ж, буде дефектним. Для того, щоб в камері підтримувалася постійна температура, в ній є теплообмінник. Він буває рекуперативним або регенеративним. Другий варіант краще, тому що він виключає можливість появи точок високого нагріву. І для нього потрібна додаткова система рециркуляції.

Тиск у фарбувальній камері повинен бути завжди зниженим. Тільки таким чином можна уникнути вильоту порошку за межі пристрою. Повітря повинно постійно відсмоктувати з робочої області та потрапляти в рекупераційну систему.

Що стосується вентиляції. Вона може бути одномоторною, двомоторною та припливно-витяжною. Одномоторна подає повітря зверху, знизу він сам йде. У двомоторних є ще мотор, який допомагає повітрю проходити. А припливна вентиляція фарбувальної камери може забезпечувати активну циркуляцію повітря з фільтрацією та очищенням.

Світильники повинні бути світлодіодними та мати потужність від 600 до 2000 люмен. Розсіювання світла повинно бути рівномірним. Лампочки повинні бути на стелі й стінах.

Точно розрахувати потужність і функціональність кожного складового елементу камери може тільки фахівець в цій сфері.

Камера напыления с циклоном

Обслуговування фарбувальної камери

Для того, щоб камера нормально функціонувала її треба обслуговувати.

Треба регулярно перевіряти справність всіх елементів. Якщо щось зламалося – замінювати на нові.

Щодня маляр повинен очищати пристрій від залишків лакофарбових матеріалів. Фільтри слід очищати пилососом або стисненим повітрям щотижня. Коли фільтри вже перестануть якісно працювати, їх треба замінити на нові.

З вологовідділювача треба зливати конденсат. І за потреби замінювати фільтр-масловіддільник.

Камера напыления порошковой краски

© 2022 by Smart Line - All rights reserved
design by
X