Коли ви використовуєте порошкову фарбу для автомобіля, це допомагає отримати високоякісне полімерне покриття, яке має чудовий зовнішній вигляд, а також володіє підвищеними захисними властивостями.
Ця технологія обробки поверхні була розроблена ще в 1950-х роках. Порошкова фарба після нанесення, потребує печі полімеризації, яка за допомогою високої температури плавить порошкову фарбу і утворює надійний захисний шар на металевих частинах корпусу.
Нанесення фарби здійснюється за допомогою спеціального пістолета для порошкового покриття. Перед нанесенням, виріб очищають і знежирюють.
Для того, щоб фарба напилювась на металевий виріб, вона повинна отримати заряд. Даний процес може здійснюватися від зовнішнього джерела, або ж від тертя частинок фарби про стовбур пістолета.
Далі фарба наноситься. Ті частинки фарби, які не осіли на виріб, збираються в спец. бункері в камері напилення.
Після нанесення вироби поміщають в піч полімеризації для отримання затверділого шару. В результаті виходить надійний шар фарби, який набагато перевершує прості емалі.
Сам процес полімеризації відбувається за рахунок високих температур, які плавлять порошкову фарбу.
В результаті на поверхні утворюється щільна плівка, яка не тільки прикрашає зовнішню частину, але і добре захищає її від корозії та від механічних пошкоджень.
Суть цього пристрою можна розділити на 3 основних етапи:
Крім самого пістолета-напилювача, технологічна лінія містить певну групу вузлів, список яких наведено нижче.
Важливо! При роботі з порошковими фарбами використовуйте засоби індивідуального захисту, такі як, захисні окуляри, респіратор і одяг з довгими рукавами.