Правила використання конвеєра

Конвеєри для лінії порошкового фарбування дуже важливо правильно підібрати виходячи з особливостей виробництва. Однак цього мало для коректної роботи пристрою. Треба правильно його експлуатувати. Без цього конвеєр може неправильно працювати або виходити з ладу. Детально про експлуатацію і технічні особливості транспортної системи в цій статті.

Конвеєри для порошкового фарбування: технічні особливості

Всі конвеєри оснащені вузлом приводу. Завдяки електродвигуну він рухає транспортний ланцюг. Краще, коли вузол приводу оснащений рухомою рамою, яка забезпечує рух всіх необхідних елементів.

Розміщується вузол приводу так, щоб тягове зусилля було докладено до секції транспортної системи з найбільшим навантаженням. Його монтують там, де відбувається підйом, перед миттям або між місцями завантаження-вивантаження.

На розмір вузлів впливає максимальний розрахунковий тягове зусилля ланцюга. Воно характеризує, яке зусилля треба для того, щоб рухалася вся система. Це зусилля повинне бути більше, ніж треба для руху ланцюга. Якщо виробництво велике і забарвлює значна кількість деталей, може знадобитися кілька вузлів приводу. У цьому випадку встановлюється контрольна система, яка розподіляє зусилля.

Для зміни висоти використовуються криволінійні ділянки доріжок або таль.

У всіх транспортних систем є опорна конструкція. Стрічкові або ланцюгові пристрої кріпляться безпосередньо на підлогу або обладнання. Підвісні конвеєри підтримуються шляхом стельових сталевих конструкцій, колон або і того, і іншого одночасно.

Конвейер для порошковой покраски

Кожна замкнута транспортна лінія оснащена пристроєм, який підтримує натяг ланцюга: противагою, пружиною, гвинтом, пневматичним або гідравлічним пристроєм. Воно монтується біля вузла приводу. Слабшати або провисати ланцюг може через зміну висоти деталей, нерівномірного завантаження або тривалої експлуатації. При необхідності ланцюг треба обов’язково підтягувати.

Також треба стежити за всіма деталями конвеєра та регулярно їх змащувати.

Конвеєри для порошкового фарбування: експлуатація

Щоб персонал був у безпеці під час роботи, краще поставити захисну огорожу навколо підвісної транспортної системи.

Всі конвеєрні системи потребують регулярного змащення. Недостатня кількість мастила зменшить термін експлуатації пристрою та збільшить ймовірність зупинки конвеєра через несправність його частин.

У ручних конвеєрах треба змащувати візки та перемикачі доріжок.

У стрічкових конвеєрах треба змащувати підшипники.

 

Транспортная система для порошковой покраски

Особливу увагу треба приділяти ланцюгу, який переносить вироби через ділянки мийки та печі.

Кожній транспортній системі треба змащувати не тільки механізми, що несуть навантаження, але і редуктор або коробку передач.

Для конвеєрів, які проходять через піч, треба підбирати високотемпературне консистентне мастило.

Підвісні транспортні системи повинні мати маслянку або пристрій автоматичного змащення. Для їх ланцюгів краще вибирати рідкі мастила, що не підсихають і не утворюють тверду плівку.

Всі інші деталі можна змащувати сухим мастилом. Він не притягає пил і порошок, відмінно прибирає забруднення.

Ні в якому разі не можна використовувати мастила на основі силікону. Вони погано впливають на якість покриття.

Надлишкові мастило також шкідливі, як і недостатні. Вони можуть порушити заземлення. Тому треба точно стежити за змащенням пристрою.

Також конвеєри потребують періодичного очищення. Для цього є спеціальні щітки. Ними можна видаляти бруд з усіх елементів транспортної системи. Вони бувають немеханізованими або механізованими.

Транспортная система для порошковой окраски

Перші можуть бути нерухомими, кріпитися до рухається транспортній системі або ланцюгах. Другі монтуються на транспортну систему і можуть мати мікропроцесорне управління. Тобто їх можна запрограмувати на очистку.

Обов’язково треба заземлювати деталі, які транспортуються конвеєром. Робиться це шляхом установки на рейку або мідних щіток, яких пристосувань у вигляді рухливих стрижнів. Ще заземлення відбувається в місці контакту виробів і підвіски. Наступна ділянка заземлення – місце, де контактує пристосування для підвіски і навантажувальний важіль, транспортер або візок.

Треба регулярно очищати підвіски та гаки від залишків порошку. Гаки очищають шляхом випалювання порошку в високотемпературній печі.

Існують спеціальні системи управління, які полегшують процес контролю за справністю транспортної системи. Вони повідомляють про несправності та про всі чинники, які можуть вплинути на роботу пристрою. Як правило, виготовляються конвеєри під замовлення, виходячи з індивідуальних потреб виробництва. Для того, щоб зробити правильний вибір, радимо звертатися до фахівців.

Конвейер для порошковой покраски

© 2022 by Smart Line - All rights reserved
design by
X