Конвеєр утворюється з ланцюга, штифтів, хрестоподібних черевиків, на які монтуються підшипники, пластини та скоби-штовхачі, тому має здатність переміщатися по трьох осях.
Модель конвеєра ЦК-075 забезпечує можливість завішування вантажу до 75 кг.
Транспортні системи конвеєрного типу служать для переміщення виробів по техно-логічному циклу виробництва.
Для великих виробничих цехів рекомендується установка автоматичного конвеєра – це економить час, кошти і мінімізує людський фактор.
Даний тип транспортної системи безперервно транспортує вантаж (продукцію) від одного виробничого процесу до іншого по замкнутому колу траси.
Швидкість встановлюється в межах 0,5 – 8 метрів в хвилину при навантаженні на 1 точку завішування від 5 кг до 75 кг.
Переваги підвісних конвеєрів перед іншими видами:
Все це робить таку транспортну систему зручною для використання на будь-якому виробництві.
Ми виготовляємо різні конвеєра та комплектуючі до них. Транспортна система допоможе вам автоматизувати багато виробничі та складських процесів. Завдяки цьому ви легко зробите лінію більш ефективною.
Рейка з оглядовим вікном використовують для монтажу і технічного обслуговування ланцюга.
Пряма рейка в стандартному варіанті довжиною 2 метри, але також може проводитися й іншої довжини (на вимогу клієнта). Проміжок стандартного фланця 500 мм.
Гвинт натягу використовується для настройки натягу по всій довжині карданної ланцюга, яка з часом розтягується, і забезпечення руху паралельно шинам.
Відповідно до довжиною і типом конвеєра, застосовуються каретно-гвинтові механізми натягу; а також станції натягу з двох конструкцій, що працюють в залежності один від одного. Рух здійснюється за допомогою роликів, які перебувають в кутах конструкції станції натягу.
Блок приводу призначений для приведення в рух конвеєрної ланцюга за допомогою скоб-штовхачів гусеничного ланцюга, змонтований на рівній рейці.
Підшипники ланцюга відкриті, що дозволяє виробляти змазування без будь-яких ускладнень (їх необхідно періодично змащувати). Для цього на конвеєрі передбачена спеціальна система автоматичного змащення, лубрикатор.
Монтажний апарат – сполучна деталь, що забезпечує легкість в процесі монтажу. Легко монтується за допомогою шпильок, здатний регулюватися вниз-вгору, вправо-вліво, при необхідності, дуже легко демонтується. Використання цієї деталі забезпечує акуратну установку системи.
Для великих виробничих цехів рекомендується установка автоматичного конвеєра – це економить час, кошти і мінімізує людський фактор.
Даний тип транспортної системи безперервно транспортує вантаж (продукцію) від одного виробничого процесу до іншого по замкнутому колу траси.
Швидкість встановлюється в межах 0,5 – 8 метрів в хвилину при навантаженні на 1 точку завішування від 5 кг до 75 кг.
Переваги підвісних конвеєрів перед іншими видами:
Все це робить таку транспортну систему зручною для використання на будь-якому виробництві.
Ми виготовляємо різні конвеєра та комплектуючі до них. Транспортна система допоможе вам автоматизувати багато виробничі та складських процесів. Завдяки цьому ви легко зробите лінію більш ефективною.
Конвеєр утворюється з ланцюга, штифтів, хрестоподібних черевиків, на які монтуються підшипники, пластини та скоби-штовхачі, тому має здатність переміщатися по трьох осях.
Модель конвеєра ЦК-075 забезпечує можливість завішування вантажу до 75 кг.
Шини – несучі елементи, які виробляються в стандартному варіанті або з урахуванням особливих умов замовника.
Горизонтальний / вертикальний поворот – елемент, що забезпечує зміну напрямку ланцюга по горизонталі / вертикалі. Проводиться для кутів з різним значенням.
Рейка з оглядовим вікном використовують для монтажу і технічного обслуговування ланцюга.
Пряма рейка в стандартному варіанті довжиною 2 метри, але також може проводитися й іншої довжини (на вимогу клієнта). Проміжок стандартного фланця 500 мм.
Гвинт натягу використовується для настройки натягу по всій довжині карданної ланцюга, яка з часом розтягується, і забезпечення руху паралельно шинам.
Відповідно до довжиною і типом конвеєра, застосовуються каретно-гвинтові механізми натягу; а також станції натягу з двох конструкцій, що працюють в залежності один від одного. Рух здійснюється за допомогою роликів, які перебувають в кутах конструкції станції натягу.
Блок приводу призначений для приведення в рух конвеєрної ланцюга за допомогою скоб-штовхачів гусеничного ланцюга, змонтований на рівній рейці.
Підшипники ланцюга відкриті, що дозволяє виробляти змазування без будь-яких ускладнень (їх необхідно періодично змащувати). Для цього на конвеєрі передбачена спеціальна система автоматичного змащення, лубрикатор.
Монтажний апарат – сполучна деталь, що забезпечує легкість в процесі монтажу. Легко монтується за допомогою шпильок, здатний регулюватися вниз-вгору, вправо-вліво, при необхідності, дуже легко демонтується. Використання цієї деталі забезпечує акуратну установку системи.
Для великих виробничих цехів рекомендується установка автоматичного конвеєра – це економить час, кошти і мінімізує людський фактор.
Даний тип транспортної системи безперервно транспортує вантаж (продукцію) від одного виробничого процесу до іншого по замкнутому колу траси.
Швидкість встановлюється в межах 0,5 – 8 метрів в хвилину при навантаженні на 1 точку завішування від 5 кг до 75 кг.
Переваги підвісних конвеєрів перед іншими видами:
Все це робить таку транспортну систему зручною для використання на будь-якому виробництві.
Ми виготовляємо різні конвеєра та комплектуючі до них. Транспортна система допоможе вам автоматизувати багато виробничі та складських процесів. Завдяки цьому ви легко зробите лінію більш ефективною.
Вироби повинні бути завішені на конвеєр на гачках-підвісках, котрі витримують відповідний вага і здатні забезпечувати якісне заземлення виробів.
Конвеєр утворюється з ланцюга, штифтів, хрестоподібних черевиків, на які монтуються підшипники, пластини та скоби-штовхачі, тому має здатність переміщатися по трьох осях.
Модель конвеєра ЦК-075 забезпечує можливість завішування вантажу до 75 кг.
Шини – несучі елементи, які виробляються в стандартному варіанті або з урахуванням особливих умов замовника.
Горизонтальний / вертикальний поворот – елемент, що забезпечує зміну напрямку ланцюга по горизонталі / вертикалі. Проводиться для кутів з різним значенням.
Рейка з оглядовим вікном використовують для монтажу і технічного обслуговування ланцюга.
Пряма рейка в стандартному варіанті довжиною 2 метри, але також може проводитися й іншої довжини (на вимогу клієнта). Проміжок стандартного фланця 500 мм.
Гвинт натягу використовується для настройки натягу по всій довжині карданної ланцюга, яка з часом розтягується, і забезпечення руху паралельно шинам.
Відповідно до довжиною і типом конвеєра, застосовуються каретно-гвинтові механізми натягу; а також станції натягу з двох конструкцій, що працюють в залежності один від одного. Рух здійснюється за допомогою роликів, які перебувають в кутах конструкції станції натягу.
Блок приводу призначений для приведення в рух конвеєрної ланцюга за допомогою скоб-штовхачів гусеничного ланцюга, змонтований на рівній рейці.
Підшипники ланцюга відкриті, що дозволяє виробляти змазування без будь-яких ускладнень (їх необхідно періодично змащувати). Для цього на конвеєрі передбачена спеціальна система автоматичного змащення, лубрикатор.
Монтажний апарат – сполучна деталь, що забезпечує легкість в процесі монтажу. Легко монтується за допомогою шпильок, здатний регулюватися вниз-вгору, вправо-вліво, при необхідності, дуже легко демонтується. Використання цієї деталі забезпечує акуратну установку системи.
Для великих виробничих цехів рекомендується установка автоматичного конвеєра – це економить час, кошти і мінімізує людський фактор.
Даний тип транспортної системи безперервно транспортує вантаж (продукцію) від одного виробничого процесу до іншого по замкнутому колу траси.
Швидкість встановлюється в межах 0,5 – 8 метрів в хвилину при навантаженні на 1 точку завішування від 5 кг до 75 кг.
Переваги підвісних конвеєрів перед іншими видами:
Все це робить таку транспортну систему зручною для використання на будь-якому виробництві.
Ми виготовляємо різні конвеєра та комплектуючі до них. Транспортна система допоможе вам автоматизувати багато виробничі та складських процесів. Завдяки цьому ви легко зробите лінію більш ефективною.
Вони забезпечують високу продуктивність з можливістю автоматизації процесів. Так само виключають важку фізичну працю персоналу при переміщенні виробів по цеху. Вони є необхідною умовою для організації будь-якого сучасного цеху, наприклад:
Можлива організація транспорту, як в підлоговому виконанні, так і з повітряно-рейковим переміщенням. Визначення варіанту виконання залежить від прив’язки до виробничих площ і особливостей вашої продукції.
Найбільш зручним і часто використовуваним є повітряно-рейкове виконання транспортних ліній. Дане виконання транспортної лінії забезпечує циклічно-безперервну роботу ділянки з високою продуктивністю.
Вироби повинні бути завішені на конвеєр на гачках-підвісках, котрі витримують відповідний вага і здатні забезпечувати якісне заземлення виробів.
Конвеєр утворюється з ланцюга, штифтів, хрестоподібних черевиків, на які монтуються підшипники, пластини та скоби-штовхачі, тому має здатність переміщатися по трьох осях.
Модель конвеєра ЦК-075 забезпечує можливість завішування вантажу до 75 кг.
Шини – несучі елементи, які виробляються в стандартному варіанті або з урахуванням особливих умов замовника.
Горизонтальний / вертикальний поворот – елемент, що забезпечує зміну напрямку ланцюга по горизонталі / вертикалі. Проводиться для кутів з різним значенням.
Рейка з оглядовим вікном використовують для монтажу і технічного обслуговування ланцюга.
Пряма рейка в стандартному варіанті довжиною 2 метри, але також може проводитися й іншої довжини (на вимогу клієнта). Проміжок стандартного фланця 500 мм.
Гвинт натягу використовується для настройки натягу по всій довжині карданної ланцюга, яка з часом розтягується, і забезпечення руху паралельно шинам.
Відповідно до довжиною і типом конвеєра, застосовуються каретно-гвинтові механізми натягу; а також станції натягу з двох конструкцій, що працюють в залежності один від одного. Рух здійснюється за допомогою роликів, які перебувають в кутах конструкції станції натягу.
Блок приводу призначений для приведення в рух конвеєрної ланцюга за допомогою скоб-штовхачів гусеничного ланцюга, змонтований на рівній рейці.
Підшипники ланцюга відкриті, що дозволяє виробляти змазування без будь-яких ускладнень (їх необхідно періодично змащувати). Для цього на конвеєрі передбачена спеціальна система автоматичного змащення, лубрикатор.
Монтажний апарат – сполучна деталь, що забезпечує легкість в процесі монтажу. Легко монтується за допомогою шпильок, здатний регулюватися вниз-вгору, вправо-вліво, при необхідності, дуже легко демонтується. Використання цієї деталі забезпечує акуратну установку системи.
Для великих виробничих цехів рекомендується установка автоматичного конвеєра – це економить час, кошти і мінімізує людський фактор.
Даний тип транспортної системи безперервно транспортує вантаж (продукцію) від одного виробничого процесу до іншого по замкнутому колу траси.
Швидкість встановлюється в межах 0,5 – 8 метрів в хвилину при навантаженні на 1 точку завішування від 5 кг до 75 кг.
Переваги підвісних конвеєрів перед іншими видами:
Все це робить таку транспортну систему зручною для використання на будь-якому виробництві.
Ми виготовляємо різні конвеєра та комплектуючі до них. Транспортна система допоможе вам автоматизувати багато виробничі та складських процесів. Завдяки цьому ви легко зробите лінію більш ефективною.