Порошкове покриття наносять в спеціальній фарбувальній камері. Вона захищає зону нанесення порошку від решти виробництва. У неї є робоча камера, блок фільтрів і пульт управління.
Вони бувають найрізноманітнішими. І іноді розібратися з тим, яка саме камера потрібна, досить важко. Тому ми підготували поради щодо вибору фарбувальних камер, слідуючи яким ви точно не помилитеся.
Але спочатку, про те, як влаштована фарбувальна камера.
У неї є робоча камера, блок фільтрів і пульт управління. За допомогою витяжної вентиляції забруднене повітря з частинками фарби потрапляє в фільтри. Там затримуються частинки розміром більше 10 мкм. Цей порошок потім просівається і використовується знову.
Фарбувальні камери бувають одно- і двохпостові, з різними розташуванням транспортних і робочих прорізів, напрямком руху повітря, конструкцією днища і системою відбору порошку.
Є камери, які самі очищають повітря за допомогою фільтрів. А є ті, в яких очищення відбувається через спеціальне аспіраційний пристрій.
Тупикові камери підходять для нанесення порошку на окремі вироби в дрібносерійне виробництво. Фарбують в таких камерах вручну. У камері тільки один отвір: через нього подають деталі й фарбують.
Прохідні камери призначені для фарбування на конвеєрних стрічках при середньому та великосерійному виробництві. Вони мають кілька отворів: для входу деталей і виходу з конвеєра в кінцях, а також для фарбування уздовж стіни. Фарбувати в них можна вручну, автоматично або комбінованим способом.
Двохпостові установки збирають порошок спочатку в циклон, а потім у фільтр. Вони можуть просівати фарбу віброситом. Коефіцієнт уловлювання порошку в них практично досягає 99%.
Однопостові збирають порошок тільки через фільтр.
Щоб ви не шкодували про покупку і даремно витрачені гроші, ми пропонуємо вам вибирати камеру напилення порошкової фарби, дотримуючись наших порад.
І не забудьте подумати над тим, де і як буде стояти фарбувальна камера для порошкового фарбування. Її можна встановити на металеву або бетонну основу. Другий варіант краще: дешевше, зручніше і більш аеродинамічно збалансований. Але в ньому треба обов’язково робити повітроводи. Металеву основу варто використовувати тільки у випадках, коли бетонне ніяк не можливо зробити.